Kettler Kinetic F5 to atlas przeznaczony do wielopłaszczyznowego treningu siłowego, będący bardziej zaawansowaną niż model F3 wersją linii Kinetic siłowni Kettlera. Atlasy są alternatywą dla wolnych ciężarów, które polecane są szczególnie osobom początkującym, starszym) i po kontuzjach.

Atlas Kettler Kinetic F5

Atlas Kettler Kinetic F5 przeznaczony jest zarówno do użytku domowego, jak i komercyjnego, co świadczy o jego wysokiej wytrzymałości. Maszyny przeznaczone do użytku komercyjnego z reguły są bowiem bardziej wytrzymałe niż te, które zaprojektowane są ściśle do użytku domowego, i dotyczy to zarówno atlasów jak i urządzeń do ćwiczeń cardio, takich jak bieżnie, rowery, steppery czy orbitreki. Na maszynach w klubach fitness ćwiczy zazwyczaj dużo więcej osób i częstotliwość ich użytkowania jest znacznie wyższa, niż w przypadku urządzeń domowych, z których korzysta najczęściej tylko tyle osób, ile jest w danym gospodarstwie domowym.

Siłownia Kinetic F5 zajmuje większą powierzchnię niż jego poprzednik, i ma wymiary 200 x 200 x 221 cm. Podobnie jednak jak w starszym modelu, podpórka pod siedzeniem ma regulowaną wysokość. Krążki zwrotne są łożyskowane, zaś stalowe liny pokryto tworzywem sztucznym z napinaczami teleskopowymi.

Blok ciężarków waży od 5 do 80 kg (4 x 5 kg + 6 x 10 kg odważniki), zatem maksymalne obciążenie przy ćwiczeniach to 80 kg, aczkolwiek stos może być dodatkowo zwiększony o 20 kg. Waga całej maszyny to aż 263 kg. Osoba ćwicząca na atlasie może ważyć do 150 kg bez obaw o spowolnienie bądź zakłócenie pracy maszyny.

Na atlasie Kinetic F5 można wykonać aż 35 ćwiczeń na różne partie mięśni i co istotne, mogą na nim trenować dwie osoby równocześnie. Ćwiczenia jakie można wykonać, to m.in. motylek, wyciskanie na ławeczce siedząc, wiosłowanie/naciąg liny z dołu, prostowanie nóg, uginanie kolan.

Trening na atlasie prezentowany jest na poniższym filmie instruktażowym:


Na atlas udzielana jest gwarancja 36 miesięcy do użytku domowego i 24 miesiące do użytku komercyjnego.

Zobacz również: Kettler Kinetic F3  |  Kettler Kinetic F7  |  Ćwiczenia na mięśnie brzucha  |  Podstawowe zasady trenigowe

 

Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostao

Aby dodać komentarz, musisz trochę pogłówkować Upłynął limit czasowy. Proszę odświeżyć działanie i spróbować ponownie.