Atlas treningowy umożliwia przeprowadzenie bezpiecznego treningu pozwalającego rozwinąć siłę i objętość mięśni, a także umożliwiającego odpowiednie ich wymodelowanie. Bardzo dobrze nadają się dla początkujących jak i zaawansowanych dzięki możliwości łatwego dobierania różnych wielkości obciążeń oraz pracy przy różnych stanowiskach ćwiczeniowych. Do głównych zalet atlasów kulturystycznych zaliczymy:

  • bezpieczeństwo treningu (obciążenia są zabezpieczone, nie ma ryzyka gwałtownego, niebezpiecznego dla organizmu ruchu),
  • nadają się do treningu zarówno osób początkujących jak i zaawansowanych,
  • łatwo można dostosować wielkość obciążenia do indywidualnych możliwości użytkownika,
  • w jednym miejscu „gromadzą” kilka sprzętów do uniwersalnego treningu siłowego,
  • w zależności od ilości stanowisk, może na nim pracować kilka osób jednocześnie,
  • łatwe w obsłudze,
  • dają możliwość pracy nad każdą grupą mięśni (wielofunkcyjność),
  • wszystkie grupy mięśni mogą być wypracowane w zbliżonym do siebie stopniu,
  • odpowiednio przeprowadzony trening na atlasie daje bardzo dobre rezultaty, bardzo zwiększa siłę mięśni oraz świetnie modeluje sylwetkę.

Zalety ćwiczeń na atlasie

Źródło

 Zobacz również:  Jak ćwiczyć na atlasie?  |  Czym jest atlas treningowy? |  York Fitness G201  |  Dieta dla kulturysty

Incoming search terms:

  • ćwiczenia na atlasie dla początkujących

Comments

  1. kathi / Paź 25th, 2012 15:28 Quote Odpowiedz

    A do tego taki atlasik do ćwiczeń możemy mieć w domu

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostao

Aby dodać komentarz, musisz trochę pogłówkować Upłynął limit czasowy. Proszę odświeżyć działanie i spróbować ponownie.