Jakie ćwiczenia możemy wykonywać za pomocą atlasu treningowego?

  • Rozpiętki. Ćwiczenie polegające na przywodzeniu i odciąganiu ugiętych ramion do klatki piersiowej przy pomocy ciężarów.
Rozpiętki
  • Prostowanie, uginanie i wypychanie nóg – ćwiczenia polegające na przywodzeniu bądź odwodzeniu ciężaru po określonej trajektorii ruchu za pomocą nóg.
Prostowanie nóg
  • Wspięcia – wspinanie się na palcach to doskonałe ćwiczenie na mięśnie łydek.
Wspięcia na palcach
  • Ćwiczenia z linkami – wykonywane zarówno w pozycji stojącej jak i siedzącej, polegają na podciąganiu i krzyżowaniu linek. Ćwiczymy w ten sposób głównie ramiona. Poniekąd z ćwiczeniami z linkami powiązane są ćwiczenia na wieży latissimus.
Wieża Litissimus
  • Podciąganie nóg – możliwe głównie dzięki wykorzystaniu przystawki dip/ dipping. Usztywniając ramiona zawieszamy się na przystawce i podciągamy nogi go brzucha bądź klatki piersiowej.
Atlasy treningowe York DIPPING
  • Wypychanie ciężarów – ćwiczenie na mięśnie nóg (głównie ud) polegające na wypychaniu w górę ciężarów przy użyciu nóg. Ćwiczenie wykonuje się w pozycji leżącej.Wypychanie nóg
  • Wyciskanie*. Chyba najbardziej znana z form ćwiczeń kulturystycznych polegająca na podnoszeniu dużych ciężarów. Wyciskanie możliwe jest jednak tylko na kilku modelach atlasów opartych o ławki, np. Delta 300 bądź Free Station.

Zobacz również:  Ćwiczenia na atlasie: uda, łydki, pośladki  |  Ćwiczenia na atlasie: klatka  |  Atlasy a dzieci  | Ćwiczenia na atlasie: mięśnie brzucha

Incoming search terms:

  • jakie ćwiczenia na atlasie
  • jakie cwiczenia wykonywac na atlasie
  • wieza latissimus

Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostao

Aby dodać komentarz, musisz trochę pogłówkować Upłynął limit czasowy. Proszę odświeżyć działanie i spróbować ponownie.